[manse-modeemi] Chill out, boys.

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:21 2006

Jani Lahti wrote:

> Terve, Mika

Morjens, Jani. =)

> Ihmettelin aikoinaan, miksi sinua ei hyväksytty Modeemi ry:n jäse-
> neksi; en selvästikään silloin tiennyt kaikkia asiaan vaikuttavia
> Nyt jälkikäteen olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että
> yhdistyksen hallitus teki päätöksensä varsin perustellusti. Olet

Sovittiin asia Tommin kanssa kahden kesken kaikessa hiljaisuudessa ja
poistin alkuperäisen kirjoitukseni Tuulan pyynnöstä, kun varsinainen
asia eli vikailmoitushässäkkä saatiin ohjattua eteenpäin niin, että
siihen lopultakin puututtiin asiallisesti pääisännöitsijän vaihduttua.

Lähetin jopa Tommin vaatiman anteeksipyynnön ikiläisille, vaikka sillä
foorumilla en ollut edes maininnut mitään nimiä, eikä lakinaiseni
edelleenkään pidä kirjoitustani läheskään yhtä asiattomana kuin
alkuperäisiä purkauksia jäsenmaksuni palautuspyynnöstä, jotka jätin
silloin omaan arvoonsa naurettavuutensa vuoksi.

Tommikin tunnusti, että oli luonut mielikuvan minusta minua edes koskaan
tapaamatta pelkkien nyyssikirjoitusten perusteella, emmekä olleet edes
tavanneet koko saunalla, mistä tämä koko naurettava pelleily alunperin
lähti liikkeelle. Kyllä minua on moni muukin uhkaillut ties millä, jopa
turpiin vedolla ja polvien murskauksella, kunnes olemme tavanneet
jossain miitissä jne. :)

Ei Tommi tosin itse suostunut anteeksi pyytämään, mutta minä toki pyysin
koska olen aikuinen omista sanoistaan vastaava mies. Mutta Tommi on
vahva luonne, jonka moni muukin on minulle henkilökohtaisissa posteissa
julki tuonut, joten en enää yritä vitsailla hänen kustannuksellaan,
koska huumori menisi hukkaan, yliopistolaisista kun näköjään ei
Modeemissa pidetä.

Sunnun tunnen henkilökohtaisesti, sekä Hirven Timon ja Saarisen Matin.
Jostain syystä heidän kanssaan ei koskaan tarvitse tapella. =)

Eikä nykyään teekkareiden erään hervantalaisen baarin ovella, koska
halusin hoitaa sen homman kuntoon. Ihan aina vain en jaksa kuunnella
kaikkien mikkihiirten ininää, kun olen esim. juuri edellisenä yönä
joutunut puolustautumaan kännisten tai pilvisten riidanhaastajien
hyökkäyksiä vastaan, vaikka lähinnä pyrin aina auttamaan naisia, lapsia
ja heikompia.

Joskus minullakin hihat palavat, mutta onneksi vain
nyyssikirjoituksissa. Itse tosin suhtaudun kohtuullisella
varovaisuudella saamiini uhkauksiin oikeustoimilla lähestymisestä tai
viittauksiin f-2-f-keskusteluista, minkä varmastikin ymmärtänet, kun nyt
kenties tiedät asioista lopultakin jotakin todellista.

Ja omien tavallisesti juotettavista lähteistä saamieni tietojen mukaan
se perimmäisen syy siihen hakemukseni hylkäykseen johtavaan kahinaan oli
se, että en suostunut luopumaan oikeuksistani lanseeraamaani
Marimekko-tyyliseen @-mallin M-kirjaimeen, jota käytän allekirjoitukseni
jo vuosien takaa, eikä siinä edes ole pitkää häntää ja tupsua päässä.

Ja ihan rehellisesti sanottuna vitutti, kun olin lahjoittanut 42 markan
takkapuut, että saunalle saatiin makkaratulet ja sitten minulta vielä
yritettiin pihistää maksamani 42 markkaa. Kansi se on tälläkin vakalla.

Enkä edelleenkään osaa hypätä Hookaa enkä aio opetella. Enkä
kirjoitustyyliäni ja juttujeni ilmiasua :) ;) =) :( :/ muuttaa.

Ja nyt keskitytään olennaiseen eikä levitellä typeriä perättömiä huhuja.

Tai usutan lakinaiseni kimppuunne. =)

Mika.
--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>