[manse-modeemi] Re: Hiski

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:18 2006

Jani Lahti wrote:

> sen itse todistanut epämääräisillä ja osin loukkaavillakin kirjoi-
> tuksilla eri keskusteluryhmiin.

Minusta on kirjoiteltu vähintään yhtä loukkaavasti, vaan en välitä
kaikenmaailman mikkihiirien lapsellisista jutuista. Huutelijoita riittää
kaupungillakin ja silloin pyydän apuun jääkaappipakastimen ja poliisin.
Nyysseissä ei sentään ole pahemmin pelkoa fyysisistä otteista. =)

> Noin epätasapainoisen mielen omaava
> henkilö on todennäköisesti vaaraksi paitsi itselleen myös ympäris-

No voivoi. Olisi ilmeisesti mukavaa olla harmaa sosiaalitaidoton
epähumanistinen nössö? Räiskyvänä persoonana on paljon mukavampaa.
Kokeilisit vaikka joskus. Tytötkin tykkäävät, juttujeni perusteella olen
saanut useita yhteydenottoja ja joutunutkin sitten elämään Elämää. :)

Ai niin, sovittiin uhkaavat oikeusjutut Tommin kanssa kahden kesken.
Minä en vaivaa lakinaistani turhilla jutuilla, koska en aiemminkaan ole
joutunut itse puolustautumaan syytteitä vastaan. Ja itselläni ei ole
mitään intressejä nostella syytteitä merkityksettömistä jutuista.

Ihan vain FYI.

--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]