[manse-modeemi] Sorbusten Herba, 42,7 mk.

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:23 2006

Jouni Karhu wrote:

> Luuletkos tosiaan, että kukaan olisi isommin korvaansa lotkauttanut
> tuosta alkuperäisestä uhopostistasi, ellet olisi jostain

Missä vaiheessa uhosin ja kenelle? :-) Rehentelin kenties... :/

> niissä groupeissa, joihin se jotenkin liittyi. Enkä jaksanut

Täällä minuakin alunperin herjattiin julkisesti, joten päätin kierrättää
viestin tätä kautta. Myönnän, hetkellinen pitkän pinnan katkeaminen. :(

> Vetäydynkin tästä nyt kasvattamaan niitä kasveja ja runkkaamaan

Niitä kasvattavat eräät tietyt muut henkilöt ja hekin kotikotona ja
olivat vedelleet niitä lomilla ja yrittäneet hakata minut isolla
joukolla juuri edellisenä yönä, vaikka en ole koskaan käräyttänyt
rauhallisesti käyttäytyviä käyttäjiä, ainoastaan pikkurikollisia
kaupustelijoita ja Cupola/Sirkus/Kantri:n ovi-ikkunan rikkojia, joten
olin - toivottavasti ymmärrettävästi - hiukan herkässä tilassa. Kuten
tyttöystävänikin,jota suojelemaan pystyäkseni pyrin suojelemaan myös
itseäni. Otin kaiken kertyneen hiukan liian henkilökohtaisesti.
Vilpittömästi anteeksi.

> Sormusten herran ja Liftareiden käsikirjan parissa ja puristelemaan finnejä

Kiitos, kun muuten muistutit, minulla on ostettuna vähän reilun 42
markan lippu huomiseen näytökseen. Pitänee codata muistutus puhelimeen.

Ja käydä kysäisemässä kämppikseltä, josko Käsikirjan saisi takas
olohuoneen hyllyyn sen maattua puoli vuotta kyseisen henkilön lattialla
kirjanmerkin pahemmin edistymättä. Runkkailut hoidan vessan seinään
liimaamieni missien ja mallien kuvien parissa, finnejä itselleni ei
pahemmin tule, koska kärsin pahasta atopiasta ja näytän siksi nörtiltä.
Ja mahakin on aika pömppö, mutta niinpä on tyttöystävällänikin, niin
eipä ole varaa valittaa. ;)

Jos jotain oikeasti kiinnostaa, kuka olen, kysyköön Sunnulta.
Nyyssikirjoitukset _ovat_ nyyssikirjoituksia. Kyllä minäkin halusin
päräyttää muutamaakin nimimerkkiä turpaan, kunnes tapasin miiteissä ja
lähes jokainen on osoittautunut täysin asialliseksi tyypiksi.

Itselläni kylläkin äänenpaine nousee nautitun Hookan ja Wiskin myötä,
minkä synnikseni tunnustan. Mutta käsiksi en takuulla ole kehenkään
käynyt, enkä huumeita käyttänyt, kuten olen saanut juoruina
PerSeeläisiltä kuulla. En tiedä, kuka sellaiset huhut on liikkeelle
laittanut, mutta on ikävää joutua olemaan aina varuillaan. Jokuhan
saattaa ottaa jotkut jutut joskus liian tosissaan. Ilkeää sitten usuttaa
vihainen nainen miesten kimppuun. ;-)

Enkä tarkoita nyt Sunnua, johon aina vetoan, hänhän tuskin koskaan
pahemmin suuttunee, vaikka välillä hieman tuntuukin poikia komentavan,
vaan lakinaiseeni, jolla en uhkaile kuin rikollisia. Mutta käyttämistäni
palveluksista joudun maksamaan luonnossa, eli siis mansikoita.

Ja niillekin rahoille olisi muuta käyttöä. Pitäis pystyttää yks jo
valmiiksi konkurssikypsä nettisaitti. ;)

Ystävyydellä,
Mika.
--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>