[manse-modeemi] Re: FTP fantalle/fantalta ei oikein pelitä

Karri Huhtanen kh@erwin.ton.tut.fi
Mon Jun 26 15:00:30 2006

Marko Heikkinen <hema@heman.net.invalid> writes:

>  Kun siirtelen scp:llä fantalle jotain kaikki näyttää menevän
> kauniisti mutta ei sinne oikeasti mitään mene. Siellä oleva ssh kai
> bugaa vaihteeksi.  Tiedä sitten mitä tuo ssh yrittää kertoa:

Korjasiko joku tuon jo? Minulla meni kyllä ihan oikeastikin tiedostoja
perille kun äsken (Sun Mar 24 10:34:42 EET 2002) kokeilin.

> OpenSSH_3.1p1, SSH protocols 1.5/2.0, OpenSSL 0x0090603f

Fantan päässä tuo ja minulla lähettävänä päänä Debianin OpenSSH
3.0.2p1-8. Windowsin SSH Communications Security:n sftp:llä v3.? olen
myös onnistuneesti tiedostoja siirrellyt fantalta poispäin.

--
Karri Huhtanen