[manse-modeemi] Re: FTP fantalle/fantalta ei oikein pelitä

Jouni Karhu kurgan@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:00:34 2006

On 24 Mar 2002 10:43:05 +0200, Karri Huhtanen <kh@erwin.ton.tut.fi>
wrote:

>Korjasiko joku tuon jo? Minulla meni kyllä ihan oikeastikin tiedostoja
>perille kun äsken (Sun Mar 24 10:34:42 EET 2002) kokeilin.

>Fantan päässä tuo ja minulla lähettävänä päänä Debianin OpenSSH
>3.0.2p1-8. Windowsin SSH Communications Security:n sftp:llä v3.? olen
>myös onnistuneesti tiedostoja siirrellyt fantalta poispäin.

SSH Communications Security 3.1.0:n sftp2.exe -ohjelmalla tulee
virheilmoitus loggauksen jälkeen: Warning: ssh_packet_wrapper_input:
invalid packet received: len 1298229616 closing the offending input
channel.

Tuo nyt saattaa johtua siitä, että käytetään ssh2:a 1:n sijasta, kai.
Mutta eipä tuon paketin mukana näyttänyt muuta sftp:tä tulevan kuin
tuo sftp2.

Olisiko lisää ideoita?

// JJ