[manse-modeemi] Re: FTP fantalle/fantalta ei oikein pelitä

Karri Huhtanen kh@erwin.ton.tut.fi
Mon Jun 26 15:00:36 2006

kurgan@modeemi.fi (Jouni Karhu) writes:

> SSH Communications Security 3.1.0:n sftp2.exe -ohjelmalla tulee
> virheilmoitus loggauksen jälkeen: Warning: ssh_packet_wrapper_input:
> invalid packet received: len 1298229616 closing the offending input
> channel.

Juuri kokeilin SSH Secure File Transfer:llä ja parilla tosin
kohtuupienellä tiedostolla ja homma toimi molempiin suuntiin -c
lienttina SSH Secure File Transfer Client 3.1.0 (Build 235) ja
alustana Windows Xp. Kryptaus on asetettu blowfishiksi.

> Tuo nyt saattaa johtua siitä, että käytetään ssh2:a 1:n sijasta, kai.
> Mutta eipä tuon paketin mukana näyttänyt muuta sftp:tä tulevan kuin
> tuo sftp2.
>
> Olisiko lisää ideoita?

Kokeile häviääkö ongelma tuolla kryptauksen vaihdolla. Ehkä oletus-AES
on rikki OpenSSH:ssa tms.?

--
Karri Huhtanen