[manse-modeemi] Re: FTP fantalle/fantalta ei oikein pelitä

Karri Huhtanen kh@erwin.ton.tut.fi
Mon Jun 26 15:00:42 2006

kurgan@modeemi.fi (Jouni Karhu) writes:

> No kun saisi sen yhteyden edes. Passun antamisen jälkeen tulee heti
> Connection was lost.
>
> Ja tämä siis tuon blowfish-cryptauksen(kin) kanssa.
>
> Pitäisikö noita asetuksia jotenkin muutenkin muuttaa defaultista?

En ole ainakaan itse mitään muuta muuttanut ja yhteys syntyy
onnistuneesti kyllä. Seuraava arvaus olisi sitten joku ongelma
fanta.modeemi.fi:n host key:ssä. Voit tietysti kokeilla tuhota sen ja
opettaa uuden. Minulla olevan host keyn sormenjälki on:

xofec-sosyb-hylop-hinih-fasoz-fukep-zibuf-zafup-gebak-hahen-hexux

Muita debuggausvaihtoehtoja on sitten jonkun sellaisen scp:n tai ssh:n
käyttö, joka osaa tulostaa debuginformaatiota. Katselin myös fantan
logeista ja ainakin nykyisellä logitasolla ei eroa onnistuneiden
sftp-yhteyksien ja ottamiesi yhteyksien välillä ei löytynyt.

--
Karri Huhtanen