[manse-modeemi] Re: Modeemin tulevaisuus...onko sellaista?

Mikko Suonio suonio@cc.tut.fi
Mon Jun 26 15:04:04 2006

On 17 Apr 2001, Jussi Hämäläinen <jpohamal@modeemi.cs.tut.fi> wrote:
> Proffan viimeaikojen nikottelusta minulle tuli mieleen, että Modeemin
> järjestelmää voisi markkinoida hieman luotettavampana paikkana
> sähköpostin ja nyyssien pyörittämiselle kuin pahasti ylikuormitettu
> proffa. Minulle se on sentään laitteistovatsahaavana jonkinasteinen
> kunnia-asia, että Modeemin ATK toimii ja tyydyttää jäsenistöä
> nykyisten resurssien puitteissa.

Olen modeemin potentiaalinen jäsen, joten sallitte kommenttini: minä liityn
heti modeemiin, jos kykenette tarjoamaan luotettavan, funetin ulkopuolelta
saavutettavan sähköpostin, ja *osoittamaan* että järjestelmänne toimii.
Proffan ongelmien selvittelystä jäi jälkimaku kahdesta kiistelevästä
osapuolesta, joista kumpikaan ei kyennyt osoittamaan esim. bugiraportein
vikojen korjaantumista. En minä tiedä, miten tämän talouden puitteissa
pystyy ratkaisemaan. Mutta ainakin Debian onnistuu vapaaehtoisvoimin
tekemään hyvää, avointa ja luotettavaa systeemiä.

--
	Mikko
		Mikko.Suonio@iki.fi