[manse-modeemi] Re: Pyhäinhäväistys Modeemissa?

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:05:53 2006

Vesa Saastamoinen <vesas@cc.tut.fi> wrote:
> Pääsin jälleen Modeemin jäseneksi erinäisten poissa-olovuosien jälkeen ja
> totesin että radikaaleja muutoksia on tapahtunut.
>
> _Joku on asentanut Fantalle Pico:n!_

Kyllä, näin on päässyt käymään....:( Kovasta vastustuksestani
huolimatta, se sinne asennettiin enkä minä viitsinyt kamalasti
vastustella. Halveksumme kuitenkin suuresti kaikkia jotka moista
'editoria' kehtaa käyttää ja vielä hyväksi mainostaa....:) (tämä siis
ihan henkilökohtainen kanta, ei liity millään tavalla Modeemin
Viralliseen(TM) kantaan). Toivotaan kuitenkin että valtaosa ymmärtää
Emacsin hienouden ja keskittyy sen käyttöön..:)

--
- Tommi -