[manse-modeemi] Re: Pyhäinhäväistys Modeemissa?

Ari Nuuttila nitti@nauris.cs.tut.fi
Mon Jun 26 15:05:56 2006

Tommi Raulahti <drdoom@modeemi.fi> wrote:
> Kyllä, näin on päässyt käymään....:( Kovasta vastustuksestani
> huolimatta, se sinne asennettiin enkä minä viitsinyt kamalasti
> vastustella. Halveksumme kuitenkin suuresti kaikkia jotka moista
> 'editoria' kehtaa käyttää ja vielä hyväksi mainostaa....:) (tämä siis
> ihan henkilökohtainen kanta, ei liity millään tavalla Modeemin
> Viralliseen(TM) kantaan). Toivotaan kuitenkin että valtaosa ymmärtää
> Emacsin hienouden ja keskittyy sen käyttöön..:)

Emacs on aivan liian raskas ollakseen käyttökelpoinen editori.
Koodaamiseen ja nyyssien lukuun sitä jotkut käyttävät, mutta
puhtaasti editoreista kun puhutaan ei liene parempaa vaihtoehtoa
kuin vi.

"Tämäkin viesti on kirjoitettu vi-editorilla, kokeile sinäkin
jo tänään ja pistämme kaupan päälle kaikkien emacs käyttäjien
vihan." :)

--
Ari Nuuttila                                   Tel: +358 3 3115 2577
Korkeakoulunkatu 1