[manse-modeemi] Pelitestaamaan

Petri Lankoski count@pepper.modeemi.cs.tut.fi
Mon Jun 26 15:10:06 2006

Pahoitteluni, jos olet jo saanut tämän viestin muuta kautta.

Pelitestaamaan!

            "Hän ei ikinä tajunnut mikä häneen iski. Eräänä
             päivänä hän vain heräsi ja koko maailma oli hänen
             vihamiehensä."
            "Anna minä arvaan. Koko maailma, eli sinä?"
            "No, minulla on tuttavani..."

Future interaction Television (http://www.cs.tut.fi/~fitv/)
projektissa on kehitetty konseptia, jossa peli ja tv-sarja yhdistyvät
yhdeksi kokonaisuudeksi.

Tässä tutkimuksessa on mahdollista pelata peliä, mutta tv-sarja on
olemassa vain jaksokuvauksina, joita pääsee lukemaan pelin
edetessä. Peli on www-selaimella pelattava moninpeli.

Tämä on toinen testauskerta. Emme valitettavasti voi ottaa peliä
aiemmin pelanneita tällä kertaa mukaan. Sen sijaan, jos yritit
ilmoittautua mukaan ensimmäiselle kierrokselle etkä onnistunut, niin
nyt sinulla on uusi mahdollisuus. Edellisen testauksen
ilmoittautumisen aikaan Tampereen yliopiston firewall-koneen kanssa
oli ongelmia ja se esti osan aikaa kaikki yhteydet
pelipalvelimelle. Tämä ongelma on nyt poistunut.

Mukaan ehtii vielä maanantaiaamupäivän aikana (n. klo 12 saakka).

Ilmoittaudu pelitestaamaan:             http://fitv.uta.fi/~ccpela/ilmo.cgi
Voi tutustua pelin ohjeeseen etukäteen  http://fitv.uta.fi/~ccpela/f1-ohje.html

Projektitutkija Petri Lankoski
Hypermedialaboratorio
Tampereen yliopisto

--
  Petri Lankoski		Devil on the left, angel on the right
  kreivi@iki.fi              	there's no mistake