[manse-modeemi] Ratkaisuehdotuksia viimeaikaiseen bumerangimailitulvaan?

JJ Karhu kurgan@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:17:26 2006

Lieneekö kyseessä jonkun/joidenkin spammereiden kosto spammisisältöä
bouncaaveille mailiservereille vai mikä, mutta kun nyt meikäläisenkin
osoite löytyy varmaankin jokaiselta spammiosoite-CD:ltä mitä
maailmalla kaupitellaan, alkaa tuo useampi sata "Delivery failure
notice"-mailia päivässä tuntua. Varsinkin kun SpamAssassin ei sitä
tunnu pysäyttävän.

En nyt kuitenkaan haluaisi SpamAssassinin tuhoavan _oikeita_
bumerangeja, niin olen tässä vähän hoo moilasena . . .

// JJ

PS - mitenkäs pystyy tarkistamaan onko maksanut Moteemin jäsenmaksun,
mulla on kalvava tunne että on ns. jäänyt välistä tänä vuonna