[manse-modeemi] Re: Ratkaisuehdotuksia viimeaikaiseen bumerangimailitulvaan?

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:17:29 2006

JJ Karhu <kurgan@modeemi.fi> wrote:
> Lieneekö kyseessä jonkun/joidenkin spammereiden kosto spammisisältöä
> bouncaaveille mailiservereille vai mikä, mutta kun nyt meikäläisenkin
> osoite löytyy varmaankin jokaiselta spammiosoite-CD:ltä mitä
> maailmalla kaupitellaan, alkaa tuo useampi sata "Delivery failure
> notice"-mailia päivässä tuntua. Varsinkin kun SpamAssassin ei sitä
> tunnu pysäyttävän.
>
> En nyt kuitenkaan haluaisi SpamAssassinin tuhoavan _oikeita_
> bumerangeja, niin olen tässä vähän hoo moilasena . . .

Tuohon ei ole mitään helppoa triviaalivastausta
olemassakaan. Kikkavitosena voisi kokeilla sitä että laittaa jokaiseen
omaan lähtevään mailiin jonkin tunnisteen jonka voi oikeasta Mail
Delivery Error viestistä löytää ja siten tunnistaa omaksi ja dumpata
kaikki muut roskafolderiin.

> // JJ
>
> PS - mitenkäs pystyy tarkistamaan onko maksanut Moteemin jäsenmaksun,
> mulla on kalvava tunne että on ns. jäänyt välistä tänä vuonna

Koskapa jäsenrekisterin weppi-interface ei ole vielä(kään)
valmis(tunut), paras tapa on lähestyä Modeemin hallituksen sihteeriä
(sihteeri@modeemi.fi) ja kysyä siltä.

--
- Tommi -