[manse-modeemi] Re: Uh oh, failure notice -mailia pukkaa SpamAssassinin läpi...

JJ Karhu kurgan@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:18:58 2006

On Wed, 12 Jan 2005 11:27:07 +0000 (UTC), Jussi Hamalainen
<count@theblah.fi> wrote:

>Sitä sattuu. Joku spämmeri on ystävällisesti lähetellyt spämmiä ja
>laittanut niihin sinun osoitteesi lähettäjäksi.

Juu noinhan niitä tulee; tai siis on vain satuttu valitsemaan juuri
meikäläisen osoite modeemi.fi-domainista. Noitahan tippuu tasaiseen
tahtiin; tuo 480 puolen vuorokauden aikana oli vain himppaisen
hälyttävä määrä. Onneksi tahti ei jatkunut :)

>Procmail auttanee.

No juu pitänee tosiaan säätää se jokin oma tunnistetieto lähetettyihin
maileihin, että oikeat bumerangit saa pelastettua joukosta . . .

>Ei ole, mutta kelpaisiko IMAPS? Se on käytettävissä koneella
>mail.modeemi.fi.

No pahus, sehän kelpaa vallan mainiosti :)

// JJ -- tasaisen pihalla