[manse-modeemi] Re: Uh oh, failure notice -mailia pukkaa SpamAssassinin läpi...

Jussi Hamalainen count@theblah.fi
Mon Jun 26 15:20:10 2006

On Sat, 08 Jan 2005 05:59:21 +0200, JJ Karhu wrote:

> n. 12 tunnin aikana pärähti mailboxiin 480 viestiä joista suurin osa
> oli otsikoltaan about "failure notice" siltä sun tältä
> mailer-daemonilta.

Sitä sattuu. Joku spämmeri on ystävällisesti lähetellyt spämmiä ja
laittanut niihin sinun osoitteesi lähettäjäksi.

> onko hyviä ideoita miten blokata?

Procmail auttanee.

> Ai niin, ja kun en itse osaa (TM) niin millaiset olisivat mahkut saada
> modeemille pop-daemon pyörimään? (ellei semmoista ole viime aikoina
> pukattu pystyyn)

Ei ole, mutta kelpaisiko IMAPS? Se on käytettävissä koneella
mail.modeemi.fi.

Laitteistovatsahaava,
--
-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.fi ]=-