[manse-modeemi] Re: Pepperillä Irssi 0.8.10

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:25:17 2006

Tommi Pitkänen <tommi.pitkanen@iki.fi> wrote:
> Terve,
>
> Pepperin irssi päivittyi uudempaan versioon. Siellä irssaavat saavat
> uuden version lennossa käyttöön tuttuun tapaan /upgrade -komennolla.
> irssi-idea moduulia ei ole käännettynä, jos joku sitä kaipaa niin
> hihkaiskoot.

Ja sen verran aiheesta lisää, että Fantalle uudempaa irssiä ei ihan
lähiaikoina ole tulossa (siellä on nyt 0.8.9 ilman mitään turhuuksia
(ei perl yms tukia kun niitä ei saanut ilman ankaraa puukkoa
käännettyä mukaan).

_Jos_ joku fantalle haluaa uudemman irssin (jostain syystä kun wanha
toimii ihan hienosti) niin saa sen kääntää sinne _ihan_ itse. Minä sen
voin asentaa paikalleen mutta käännöstyön jätän muille.

--
- Tommi -