[manse-modeemi] Re: TiTen Demohässäkkä 6.9. TB103 klo18->

Antti Virtanen virtanea@mustatilhi.cs.tut.fi
Thu Sep 14 13:01:00 2006

On 2006-09-14, Petteri spiikki Sillanpää <petteri.sillanpaa@poista.tut.fi> wrote:

> Viime vuoden lopulla tuli hätäkakka housuun jolloin tuli nyhjäistyä
> tyhjästä. Toisin sanoen niin kova kiire tehdä kaikkea ettei saanut
> tehtyä mitään. Mielestäni ajankohta on parempi kuin ennen, tästä tukena
> sanon suurimman osanottaja määrän aikoihin. Lähes täysi TB103 puhuttelee
> puolestaan, tekniikan toimimattomuudesta huolimatta.

No joo. Tosin jos killan avajaissaunakin on samana iltana niin se varmaan
syö vähän osanottoa. Olihan siellä kyllä väkeä.

> Ja jotta tämä maili ei ihan mainokseksi menisi, selitellään, miksi tänä
> vuonna aloitettiin uusista demoista ja siirryttiin vanhoihin..
> Henkilökohtaisesti halusin näyttää nopeasti hermostuville ja nopeasti
> mielenkiintonsa kadottaville fukseille, mistä demoscenessä kyse on
> NYKYÄÄN. Siis kyllä, juuri tällä hetkellä.

Muistaakseni näin on toimittu aina ja juuri noista syistä :) Olen
luullakseni ollut paikalla kaikissa järjestetyissä demohässäköissä,
mutta toki voi olla että mulla on joku muistihäiriö tässä.

> Itse en usko, että demoscene saisi enää kovasti uutta verta, jos
> fukseille edelleenkin tuputetaan niitä yli 10v vanhoja demoja, jotka
> olivat meidän nuoruudessamme sitä kuuminta hottia. Vaikka ne kuinka
> hienoja edelleenkin ovat, niin ette te yritä mummollennekaan tyrkyttää
> muotihittejä.

No eipä ei.

> Tulipas katkera olo. Ei vaan. Olen ihan tyytyväinen miten hässäkkä meni,
> vaikka se perkeleen tekniikka nyt kusikin.

Joo. Ensi kerralla vähän enemmän spiikkiä (heh heh) siitä millaisella
koneella mikäkin demo pyörii, koska se auttaa yleisöä vähän suhteuttamaan
tuotoksia. Pelkästä koneen nimestä kaikki eivät aina tiedä millaista se
rauta edes suunnilleen on.

Mut hyvin se meni ja hyvä että joku jaksaa sitä edelleen järkätä.

(Olisin muuten crosspostannut tämän ja follaroinut tut.killat.titeen mutta
news-serveri ei anna tehdä niin)

--
// Antti "lokori" Virtanen -//- http://www.students.tut.fi/~virtanea