[manse-modeemi] Re: TiTen Demohässäkkä 6.9. TB103 klo18->

Antti Siiskonen antti.siiskonen@iki.fi
Thu Sep 14 10:31:01 2006

On 2006-09-14, Petteri spiikki Sillanpää <petteri.sillanpaa@poista.tut.fi> wrote:
> Ja jotta tämä maili ei ihan mainokseksi menisi, selitellään, miksi tänä
> vuonna aloitettiin uusista demoista ja siirryttiin vanhoihin..

Järjestelin männävuosina tuota demohässäkkää itse ja silloinkin
esitysjärjestys oli tismalleen sama tismalleen samasta syystä. Uudet
musiikkivideomaiset demot kiinnostavat valtaväestöä vanhoja
*surrurpiippiip* -demoja enemmän. Kyllähän niillä vanhoilla purkeilla
saa hienoa jälkeä aikaan kun osaa, mutta 8-bittisten teosten hienous
ei ole välttämättä kovin ilmeistä ellei ole asianharrastaja.

Tapahtuma poikkeaa myös normaalista teekkaribilelinjasta ja vetää
puoleensa hieman erilaisesta meiningistä kiinnostuneita ihmisiä. Mun
mielestä demohässäkkä on titen alkoholittomien tapahtumien
ehdotonta aatelia ja on hienoa että sitä yhä järjestetään.

--
//DI Puh